Važeći dokumenti kojima je reguliran promet na prometnicama unutar Park šume Marjan
11.08.2023. Postavljanje rampa u Park-šumi Marjan – Grad Split
13.01.2022. Suglasnost MUP-a PŠ Marjan
03.07.2020. Dopis načelnika Policijske uprave Splitsko-dalmatinske gradonačelniku Splita
Službeni glasnik br. 25-2014. – Promet u PŠ Marjan
Službeni glasnik br.18-2012 – Promet
Prijedlog Društva Marjan za reguliranje prometa na prometnicama unutar Park šume Marjan
Društvo Marjan predlaže sljedeći način reguliranja prometa na prometnicama unutar Park šume Marjan:
Prva faza (odmah):
- revizija postojećeg Zaključka o korištenju prometnica u dijelu Park šume Marjan i uvođenje pješačke zone od rampe na Institutu do Sj. vrata uz dopuštenje prometovanja isključivo javnom gradskom prijevozu, stanarima u legalnim kućama na području Instituta te zaposlenicima koji obavljaju legalnu djelatnost u PŠ Marjan (prijedlog revidiranog i sa Zakonom o zaštiti prirode usklađenog Zaključka o korištenju prometnica u dijelu Park šume Marjan možete pročitati ovdje);
- revizija svih izdanih trajnih dozvola preko 500 dozvola) za prometovanje PŠ Marjan;
- postavljanje uspornika na Šetalištu Ivana Meštrovića od MHAS-a do Instituta;
- reguliranje ponašanja u prometu zaposlenika Javne ustanove za upravljanje Park šumom Marjan;
- uređenje još jedne plaže za osobe s invaliditetom na područje nasutog dijela plaže Prve vode uz ozelenjavanje visokom vegetacijom sukladno pravilima važećeg GUP-a (pristup plaži moguć bez posebnih dopuštenja);
- priprema dokumentacije za izgradnju GUP-om planiranih parkirališta izvan park – šume na sjevernom dijelu Marjana (160 parkirnih mjesta istočno od Spinutskih vrata) i južnom dijelu Marjana (400 parkirnih mjesta istočno od Sustipanskog puta);
- uvođenje ekološki prihvatljivog cestovnog i morskog prijevoza (uvjetovati putem raspisivanja natječaja za koncesionara za prijevoz posjetitelja park – šume);
Druga faza (nakon obnove promatračnice na Sedlu):
- uvođenja automatiziranih rampi bez fizičkog prisustva zaposlenika na rampama uz uređenje kontrolno-upravljačkog centra na postojećoj promatačnici (napomena: zaposlenici na rampama su najslabija točka cjelokupnog prometnog sustava, jer su izloženi stalnim pritiscima pojedinaca koji žele ući sa svojim vozilom u zaštićeno područje);
Treća faza:
- ispitati mogućnost proširenja zone ograničenog prometa od MHAS do Sj. vrata uz dopuštenje prometovanja samo stanarima tog dijela PŠ Marjan i uz dopuštenje prometovanja isključivo javnom gradskom prijevozu (koncesionaru) s vozilima s pogonom na ekološki prihvatljiv način (vozila na el. energiju);
- izgradnja GUP-om planiranih parkirališta izvan park – šume na sjevernom dijelu Marjana (160 parkirnih mjesta istočno od Spinutskih vrata) i južnom dijelu Marjana (400 parkirnih mjesta istočno od Sustipanskog puta).
Prometna studija šireg područja Park šume Marjan – Oikon
Medijski tekstovi na temu prometa u Park šumi Marjan
02.06.2020. OBORENA TRKAČICA NA MARJANU Udario je auto u zoni ograničenog prometa